Nem csak a tengerentúlon, de hazánkban is egyre népszerűbb az ajándékküldés. Ennek megfelelően gomba módra szaporodnak az ajándékküldő szolgáltatások. Némelyik remekül működik és segítségével csodálatos perceket szerezhetünk szeretteinknek, mások viszont nem elég felkészültek, vagy nem rendelkeznek megfelelő tapasztalattal és ha tőlük rendelünk bizony több lesz a bosszúság, mint az öröm.
Útmutató ajándékküldéshez – Hogyan válasszunk ajándékküldő szolgálatot?
Győződjünk meg róla, hogy azt kapja, amit lát. Sok szolgáltató nem fotózza be saját csomagjait, csak leszed az internetről, általában külföldi csomagküldő cégek oldaláról, valamit illusztrációnak. Ha ezt gyanítjuk, kérjünk be képet vagy keressünk másik ajándékküldőt.
Olyan céget válasszunk, melynek igényes, informatív a honlapja. Ha ajándékot küldünk magát a terméket személyesen nem is látjuk. Ezért fontos, hogy a lehető legtöbb információval rendelkezzünk róla mielőtt megrendeljük. Ha egy cég rossz minőségű képeket rak fel, vagy nem elég részletes a termékleírás akkor nem is várhatja el, hogy vevői bízzanak benne.
Garancia. Internetes vásárlásnál 8 napunk van az indoklás nélküli elállásra. Azok a cégek, amik komolyan gondolják szolgáltatásukat, ezen az időn túl is készséggel vállalják a felelősséget akár a pénz visszatérítésével, akár más kompenzációval. Rendszerint ez honlapjukon jól láthatóan fel van tüntetve, így könnyű megtalálni.
Vevői vélemények. Mások véleménye nagyon fontos szempont. Keressünk rá fórumokon, hogy miket írtak a cégről, vagy nézzük meg vannak-e értékelések az ajándékcsomagoknál.
Szállítási díj. A legtöbb ajándékküldő szolgálatnál az ajándékcsomag ára nem tartalmazza a szállítási díjat és sokszor a több ezer forintos plusz költség, csak a rendelés végén derül ki. Keressük meg a szállítási feltételeket még a rendelés előtt, nehogy kellemetlen meglepetések érjenek minket.
You must be logged in to post a comment.